Brev:
Drømmeflaske
13. januar 2015
Alder:
10 mdr.
Drømmeflaske
Hej igen.
Hvor længe giver man såkaldt drømmeflaske?
Min pige er ni måneder og jeg vil gerne nedtrappe amning, men giver hende lidt godt at sove på?
Hvis du desuden kan give en simpel opskrift, som jeg kan finde ingredienser til i England, ville det være dejligt, tak.
Hilsen Sandra